Dzięki wielkie! 

Jesteś na liście uczestników bezpłatnego szkolenia "Jak poprowadzić zespół sprzedażowy, który podwoi swoje wyniki z ostatniego roku."

W mailu wyślę Ci link do spotkania. Zanim spotkamy się na żywo sprawdź to video:

To, co mnie wyróżnia!

Nigdy nie stosowałam skryptów, manuali ani scenariuszy rozmów sprzedażowych - to zabija kontakt z klientem!
Nigdy nie stosowałam trików i technik sprzedażowych - dziś klienci znają je lepiej niż sprzedawcy!
Sprzedaję od 20 lat!
Zaczynałam od zera, a nawet od - 3 mln na koncie!
Nigdy nikomu niczego nie wciskałam i wciskać nie będę!
Większość klientów sama prosi mnie o sprzedaż i rekomenduje do kolejnych klientów
Połączyłam odkrycia nowoczesnej psychologii sprzedaży, neuronauki oraz improwizację i stworzyłam Nową Metodę Sprzedaży - IMPROsprzedaż.
Wykorzystuję w tej metodzie zasady Einsteina i Bruce’a Lee - żeby zwiększać wytrwałość i skuteczność moich klientów!
Dzięki tej metodzie IMPROsprzedaży moi klienci wychodzą poza utarte ścieżki i przestarzałe schematy działania (na które klienci reagują alergicznie!).
Tą metodę używa jedynie społeczność moich Szkół IMPROsprzedaży i klienci moich programów mentoringowych. Teraz możesz skorzystać z niej Ty!
Jestem autorką książki IMPROsprzedaż, czyli jak sprzedawać bez sprzedawania
Swoją praktykę sprzedażową szlifowałam w branżach: HoReCa, nieruchomości, doradczej, szkoleniowo- rozwojowej
Doświadczyłam bankructwa, teraz jestem wolna od kredytów i długów. Każdego dnia buduję swoją finansową wolność.

Do zobaczenia za:

Scroll to Top

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.